Сышышь ты, выходи сюда,
поговорим !

Заробіток на партнерських програмах: курс молодого бійця

  1. Що таке партнерський маркетинг? Партнерський маркетинг - вид інтернет-маркетингу, в якому веб-майстра...
  2. Термінологія
  3. Що таке апрув і як його отримати?
  4. Що таке холд?
  5. Що таке час життя куки?
  6. параметри статистики
  7. Що таке CR (Conversion Ratio)?
  8. Поради
  9. Що таке промокод? Як на цьому заробляти?
  10. Що таке cashback і як на цьому заробляти?
  11. Які оффер оптимальні для SEO трафіку?
  12. Які оффер оптимальні для трафіку з контекстної реклами?
  13. Що, якщо я хочу зробити вітрину, але у мене немає програміста?
  14. Які ще є рішення для заробітку на партнерках з СЕО \ контексту?

Що таке партнерський маркетинг?

Партнерський маркетинг - вид інтернет-маркетингу, в якому веб-майстра отримують прибуток за конкретні дії користувачів, яких вони залучили.

Наприклад, веб-майстер розмістив у себе на сайті огляд партнерського магазину, і посилання на магазин. Якщо користувач перейде за посиланням і зробить покупку, то вебмастер отримає винагороду.

CPA (Cost per action) - модель оплати, коли оплачується конкретна дія користувача (на відміну від оплати за клік, наприклад).

Детальніше про партнерському маркетингу детально описано в блозі seo-aspirant.ru: Керівництво для початківців вебмайстрів з партнерської інтернет-маркетингу (CPA)

Які бувають види виплат в партнерському маркетингу?

Зазвичай в партнерському маркетингу бувають такі види виплат:

  • CPO (Cost per order) - оплата за підтверджений замовлення. Це може бути оформлення покупки в інтернет-магазині; підтверджений по телефону замовлення.

  • CPS (Cost per sale) - оплата за оплачене замовлення. Модель має на увазі, що покупець отримав товар і оплатив його повну вартість.

  • CPL (Cost per lead) - оплата за лід. Лідом (lead) прийнято позначати контакт з покупцем, отриманий для подальшої менеджерської роботи з клієнтом. Зазвичай це заповнення нескладних полів: введення e-mail, реєстрація на сайті, введення номера телефону.

  • CPA (Cost per action) - оплачуються тільки певні дії користувачів на сайті рекламодавця. Відмінність від CPL моделі в тому, що в CPA рекламодавець отримує послідовність дій, які можуть бути анонімні: перехід по посиланню, вступити в групу в соц.сети, скачати софт.

Детальніше про CPA:

Термінологія

Що таке оффер і їх параметри?

Чи не правильно говорити, що оффер - це рекламодавець, або магазин. Оффер - це сильне рекламне пропозицію, то, що буде цікаво аудиторії.

У разі CPA - оффер - це партнерська програма рекламодавця. Повний список пропозицій (офферов) тут: www.salesdoubler.com.ua/affiliate/offers

Зазвичай оффер мають наступні параметри:

  • Час холда на перевірку конверсії;

  • Час холда на виплату;
  • Час життя куки (днів);

  • регіон;

  • eCPC;

  • CR;

  • види доступного трафіку.

Що таке апрув і як його отримати?

Апрув (від англ. To approve - завіряти, схвалювати) - сленговий термін, що набув поширення в інтернеті, що позначає схвалення будь-якої нової інформації за підсумками попередньої модерації.

Застосовується в виразах типу «дати апрув, заапрувіть», що означає, схвалити що-небудь.

Поняття "апрув на оффер" має на увазі, що для роботи з партнерською програмою потрібно отримати дозвіл.

У більшості випадків це зроблено для того, щоб ізолювати оффер від чітера. Але також бувають особливі вимоги від рекламодавців: наприклад, для роботи з офферу вебмастер повинен заробити певну суму в системі (мати досвід роботи з CPA).

Що таке холд?

Холд на Аппрув (днів) - період часу перевірки конверсії. Цей час необхідний для підтвердження дії, а у випадку з покупкою товару, ще й на доставку, а також плюс 14 днів на можливе повернення товару.

Холд на виплату (днів) - період, протягом якого надходять кошти за підтверджені конверсії і стають доступними для виплати (+10 днів до Холден на Аппрув).

Детальніше про Холден: Що таке час холда і чому деякі партнерські мережі не відразу виплачують гроші?

А також тут: Додатковий функціонал статистики SalesDoubler

Що таке час життя куки?

Кукі (Cookies) - код який зберігається на комп'ютері, коли покупець натискає на партнерську посилання і переходить на сайт продавця. І якщо покупець не купив відразу, а повернеться на сайт протягом життя куки - вебмайстру зарахується конверсія.

Детальніше про куки можна почитати тут: Заробіток на партнерських програмах.

параметри статистики

Що таке eCPC (Effective cost per click)?

eCPC - індикатор, який оцінює прибутковість програми. eCPC - середня вартість кліка, яка обчислюється за формулою: загальна сума винагороди партнера (грн.) / кількість кліків (шт.). Наприклад, якщо було 300 кліків і 5 конверсій по 50 грн, то eCPC = 50 * 5/300 = 0,83 (грн.).

Що таке CR (Conversion Ratio)?

CR - показник характеризує "успішність" програми - скільки відвідувачів сайту зробили конверсію: співвідношення кількості конверсій / колічеcтво кліків. Наприклад, при 1000 кліки 10 конверсій CR = (10/1000) * 100 = 1%.

На практиці це виглядає так:

На практиці це виглядає так:

Детальніше про eCPC і CR: CTR, CR, CPO, CIR, eCPC Що це?

Поради

Що таке вітрина? Як на цьому заробляти?

Партнерський магазин, або вітрина - каталог товарів партнерських магазинів, в якому при натисканні на кнопку "Купити" користувача переадресовує в магазин по партнерському посиланню вебмастера. Імпорт товарів здійснюється спеціальними плагінами, каталог товарів надано в XML-ФІДЕ і присутнє для більшості програм. Таким чином, вітрина - зовні повноцінний інтернет-магазин, створений за короткий відрізок часу без особливих трудовитрат.

Приклади вітрин:

Детальніше про вітрині: Нюанси створення та просування вітрин товарів для CPA

Як створити вітрину:

Що таке промокод? Як на цьому заробляти?

Промокод - унікальна акційна пропозиція партнерської програми. Це може бути знижка на товари, безкоштовна доставка, акції предложеія. Зазвичай на базі промокодом створюють вітрини промокодом, де користувач можеть купити товар в магазині зі знижкою.

Сайт з промокодом, як вітрина, створюється на базі імопрта фида. Список всіх промокодом постійно оновлюється на сторінці: знижки .

Приклади сайтів з промокодом:

Що таке cashback і як на цьому заробляти?

У дослівному перекладі Cashback - це повернення грошей. У термінології інтернет-покупок під Cashback варто розуміти відшкодування частини грошей, які покупець витратив на покупку. У CPA вигідно використовувати систему Cashback на товарних офферу з процентними виплатами.

Виглядає це приблизно так: магазин пропонує 10% виплати вебмастеру. Купуючи по реферального посиланням, користувачеві повертається 4% від суми покупки. Веб-майстер заробляє 6%.

Детальніше можна почитати тут:

Приклад CashBack сервісу: mycash.ua

Які оффер оптимальні для SEO трафіку?

Для просування вітрини або сайту з промокодом в SEO найбільше підійдуть товарні оффер. В першу чергу, це магазини одягу, косметика, потім - магазини електроніки.

Для створення і просування товарної вітрини оптимальні оффер:

  • Yves Rocher (Впізнаваний бренд, висока виплата);

  • The one fashion (Доступні ціни, брендовий одяг);

  • Sunduk (Брендовий одяг, доступні ціни);

  • TopShop TV (Впізнаваний бренд, популярний товар);

  • Gold.ua (Висока виплата, впізнаваний бренд).

Для створення і просування сайту з промокодом правильно брати всі доступні знижки, але найбільше затребувані наступні пропозиції:

  • Yves Rocher (Впізнаваний бренд, знижка 35%);

  • Mary Kay (Впізнаваний бренд, знижка 10% при замовленні на суму від 300 гривень);

  • BeriDari (безкоштовна доставка);

  • Sunduk (Знижка 3% на всі товари).

Які оффер оптимальні для трафіку з контекстної реклами?

Для контексті реклами рекомендуємо оффер:

  • Barbarys - позиції магазину по сонцезахисних окулярів довгий час були в топі по видачі в пошукових системах. Середній чек в категорії очок - більше 1000 грн; холд 14 днів;

  • Clasno - інтернет-магазин одягу: 6 грн за реєстрацію, 6% від суми замовлення;

  • Comfy - величезна українська мережа супермаркетів по електроніці. Виплата - 45 грн (179 руб) за оформлений підтверджений замовлення. Холд - 10 днів.

  • Yves Rocher - один з найбільш конвертабельності офферов. Виплата за реєстрацію - 4,5 грн, за підтверджений замовлення - 41,25 грн.

  • ЄШКО - найвідоміша школа дистанційної освіти в СНД. Виплата - 6.4 грн за скачування безкоштовного пробного курсу.

  • TopShop TV - найвідоміший «телемагазин» в уанеті. Відомий бренд. Виплата - 8,03% від суми замовлення.

Більш розгорнутий список офферов для контексту наведено з десь .

Для залучення трафіку з контексту рекомендується використовувати багато низькочастотних запитів, щоб знизити вартість трафіку і підвищити якість відвідувачів.

Що, якщо я хочу зробити вітрину, але у мене немає програміста?

Для того, щоб створити вітрину, необов'язково мати навички програмування. CMS дозволяють інтегрувати XML-фіди в структуру сайту за все в кілька кліків.

Ми рекомендуємо створювати вітрину на наступних CMS:

Так як OpenCart спочатку має на увазі створення магазину, ми радимо працювати з цією CMS. Після встановлення плагіну потрібно підібрати дизайн (шаблон) сайту, це зробити теж не складно. Шаблони зазвичай лежать тут шаблони OpenCart і тут OpenCart extension .

Які ще є рішення для заробітку на партнерках з СЕО \ контексту?

Сайт агрегатор для збором email-адрес актуально зазвичай напередодні події (8-е березня, Новий Рік, завершення сезону). Створюється якісний сайт з анонсуванням акції, часто з таймером відліку - користувачеві пропонується ввести свій e-mail для участі у розпродажі. Таким чином збирається база покупців.

Наприклад, до 8 березня можна зробити сайт тематики "тільки 7 березня розпродаж шуб зі знижкою 80%!". Після того, як набереться база e-mail адрес із зацікавлених покупців, на них виробляється розсилання по тематичним офферу (на прикладі - одяг для жінок).

Дорвеи - форма пошукового спаму, спеціальним чином створені сторінки, що акумулюють трафік з пошукових систем для перенаправлення на цільової ресурс без відома користувача.

Говорячи простою мовою - дор, це сайт, згенерований програмою (генератором дорвеев), сторінки якого оптимізовані (в дорвеях багато пошукового спаму і перелинковки) під різні пошукові запити (СЧ і НЧ), з метою перенаправлення відвідувача на сайт-платник, на якому користувач може що-небудь придбати.

Приклади дорвея - приклад

Детальніше про дорвеях:

Що таке партнерський маркетинг?
Що таке холд?
Що таке час життя куки?
Як на цьому заробляти?
Що таке cashback і як на цьому заробляти?
Які оффер оптимальні для SEO трафіку?
Які оффер оптимальні для трафіку з контекстної реклами?
Що, якщо я хочу зробити вітрину, але у мене немає програміста?
Які ще є рішення для заробітку на партнерках з СЕО \ контексту?
Що таке партнерський маркетинг?